Critical Language and Literary Studies

آ

  • آلتوسر نقدی افشاگرانه بر چشم‌چرانی اثر اشمائیل رید: نقش ایدئولوژیک یا رهایی‌بخش ادبیات [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 39-61]

  • آلوده‌انگاری آلوده‌انگاری، رویارویی با امرِ آلوده و تکوینِ هویتِ مردانه در نمایشنامه‌ی هملت از دیدگاه جولیا کریستوا [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 307-326]

  • آموزش زبان انگلیسی تحلیل محتوای کتاب‌ درسی آموزش دستور زبان انگلیسی از منظر فرهنگ و جایگاه زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 121-144]

ا

  • ادیب چالش انتقال فرم و محتوا در ترجمۀ ادبیات غنایی با استناد به ترجمۀ یک غزل حافظ از فریدریش روکرت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 75-92]

  • ادبیات بوم‏گرایی و تبلور آن در آثار نیما یوشیج و رالف والدو امرسون [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 247-276]

  • ادبیات جهانی چالش انتقال فرم و محتوا در ترجمۀ ادبیات غنایی با استناد به ترجمۀ یک غزل حافظ از فریدریش روکرت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 75-92]

  • ادبیات مبارزه نقدی افشاگرانه بر چشم‌چرانی اثر اشمائیل رید: نقش ایدئولوژیک یا رهایی‌بخش ادبیات [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 39-61]

  • ادبیات و سینما تحلیل تطبیقی «حقوق و شخصیت زن» در داستان و فیلم‌نامۀ «شبهای روشن»، نوشتۀ داستایوفسکی و سعید عقیقی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 189-219]

  • ادغام 5 از انزوا تا ادغام: نقش دیگری در بازیابی هویت سوژه ی اقلیت قومی در امضاء جمع کن اثر زیدی اسمیت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 45-73]

  • ایدئولوژی بررسی مفاهیم میان فرهنگی، ایدئولوژی، و دو هویتی در نمایشنامه های بهترین جذابیت زندگی و کشتی بردگان لیروی جونز( امیری باراکا) [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 221-246]

  • استراتژی جهانی تاثیر انواع روش های داربستی بر توانایی و سبک خواندن زبان آموزان ایرانی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 63-99]

  • استراتژی حل مسئله تاثیر انواع روش های داربستی بر توانایی و سبک خواندن زبان آموزان ایرانی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 63-99]

  • استراتژی حمایتی تاثیر انواع روش های داربستی بر توانایی و سبک خواندن زبان آموزان ایرانی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 63-99]

  • استراتژی خواندن تاثیر انواع روش های داربستی بر توانایی و سبک خواندن زبان آموزان ایرانی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 63-99]

  • استعمارگر بررسی مفاهیم میان فرهنگی، ایدئولوژی، و دو هویتی در نمایشنامه های بهترین جذابیت زندگی و کشتی بردگان لیروی جونز( امیری باراکا) [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 221-246]

  • اسطوره بازخوانی مدرنیستی و پسامدرنیستی اسطوره‌های دگردیسی‌های اوید در رمان جهان آخر [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 93-115]

  • اسطوره درمانی واکاوی مفهوم «کازموپسیس» با رویکرد پیرونیستی در رمان پایان راه اثر جان بارت [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 15-38]

  • امرِ آلوده آلوده‌انگاری، رویارویی با امرِ آلوده و تکوینِ هویتِ مردانه در نمایشنامه‌ی هملت از دیدگاه جولیا کریستوا [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 307-326]

  • امیری باراکا بررسی مفاهیم میان فرهنگی، ایدئولوژی، و دو هویتی در نمایشنامه های بهترین جذابیت زندگی و کشتی بردگان لیروی جونز( امیری باراکا) [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 221-246]

  • امرسون بوم‏گرایی و تبلور آن در آثار نیما یوشیج و رالف والدو امرسون [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 247-276]

  • انحطاط بازخوانی مدرنیستی و پسامدرنیستی اسطوره‌های دگردیسی‌های اوید در رمان جهان آخر [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 93-115]

  • انزوا 4 از انزوا تا ادغام: نقش دیگری در بازیابی هویت سوژه ی اقلیت قومی در امضاء جمع کن اثر زیدی اسمیت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 45-73]

  • انگیزه تکلیف بله، اماچه نوع تکلیفی می تواند به بیشترین میزان پیشرفت و انگیزه منجر شود؟ [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 211-237]

  • انواع روش های داربستی تاثیر انواع روش های داربستی بر توانایی و سبک خواندن زبان آموزان ایرانی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 63-99]

ب

  • بارت واکاوی مفهوم «کازموپسیس» با رویکرد پیرونیستی در رمان پایان راه اثر جان بارت [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 15-38]

  • بازخوانی بازخوانی مدرنیستی و پسامدرنیستی اسطوره‌های دگردیسی‌های اوید در رمان جهان آخر [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 93-115]

  • بحران هویت نژادی خشونت و نژادگرایی در رمان‌های یک بخشش، بهشت، و خدا به بچه کمک کند از منظر اسلاوی ژیژک [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 187-210]

  • بدن آلوده‌انگاری، رویارویی با امرِ آلوده و تکوینِ هویتِ مردانه در نمایشنامه‌ی هملت از دیدگاه جولیا کریستوا [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 307-326]

  • برنامه ی درسی ارزیابی برنامه درسی رشته آموزش زبان آلمانی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 145-170]

  • بند پایه بررسی مقابله ای بند های موصولی در زبان روسی و فارسی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 165-185]

  • بند پیرو موصولی بررسی مقابله ای بند های موصولی در زبان روسی و فارسی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 165-185]

  • بومی‌سازی چالش انتقال فرم و محتوا در ترجمۀ ادبیات غنایی با استناد به ترجمۀ یک غزل حافظ از فریدریش روکرت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 75-92]

  • بوم‏گرایی بوم‏گرایی و تبلور آن در آثار نیما یوشیج و رالف والدو امرسون [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 247-276]

پ

  • پاتریک مودیانو جستجوی مکان و خویشتن؛ بررسی داستان گل‌های زوال پاتریک مودیانو از منظر ژئوپوئتیک [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 171-187]

  • پیرونیسم واکاوی مفهوم «کازموپسیس» با رویکرد پیرونیستی در رمان پایان راه اثر جان بارت [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 15-38]

  • پسامدرن بازخوانی مدرنیستی و پسامدرنیستی اسطوره‌های دگردیسی‌های اوید در رمان جهان آخر [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 93-115]

  • پیشرفت تکلیف بله، اماچه نوع تکلیفی می تواند به بیشترین میزان پیشرفت و انگیزه منجر شود؟ [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 211-237]

ت

  • تاریخ­نگاری چیدمان روایی-تصویری بومیان آمریکا در داستان‌سرایی لزلی مارمون سیلکو [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 140-163]

  • ترجمه ادبی تاریخچه ترجمه‌های رباعی‌های خیام به زبان آلمانی وبررسی معادل‌های صوری -زیبایی شناختی در ترجمه ادبی بر اساس مثال‌هایی از این ترجمه‌های [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 293-322]

  • تردیدگرایی واکاوی مفهوم «کازموپسیس» با رویکرد پیرونیستی در رمان پایان راه اثر جان بارت [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 15-38]

  • ترومای فرهنگی ناسازگاری شناختی و جهش عظیم شناختی در رمانِ شنبه اثر ایان مک ایوان : بازسازی ترومای یازده سپتامبر [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 261-292]

  • تشکیلات رفتارکنش محور-تشکیلات سنتی سه گانه ذهن ورزی ، بعد انسانی تشکیلات سازمانی و تفکر خلاق در رمان بازمانده روز کازوئو ایشیگورو [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 117-138]

  • تکلیف آماده سازی تکلیف بله، اماچه نوع تکلیفی می تواند به بیشترین میزان پیشرفت و انگیزه منجر شود؟ [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 211-237]

  • تکلیف گسترده تکلیف بله، اماچه نوع تکلیفی می تواند به بیشترین میزان پیشرفت و انگیزه منجر شود؟ [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 211-237]

  • تلخیص متون ادبی بهره‌گیری از راهکارهای رویکرد ادبی به ‌منظور بالا‌بردن سطح مهارت‌های نوشتاری دانشجویان رشته زبان آلمانی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 15-43]

  • تنش‌های بین‌نسلی خشونت و نژادگرایی در رمان‌های یک بخشش، بهشت، و خدا به بچه کمک کند از منظر اسلاوی ژیژک [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 187-210]

  • توهم اختیار نقدی افشاگرانه بر چشم‌چرانی اثر اشمائیل رید: نقش ایدئولوژیک یا رهایی‌بخش ادبیات [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 39-61]

ج

  • جهش شناختی ناسازگاری شناختی و جهش عظیم شناختی در رمانِ شنبه اثر ایان مک ایوان : بازسازی ترومای یازده سپتامبر [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 261-292]

  • جولیا کریستوا آلوده‌انگاری، رویارویی با امرِ آلوده و تکوینِ هویتِ مردانه در نمایشنامه‌ی هملت از دیدگاه جولیا کریستوا [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 307-326]

چ

  • چندفرهنگی 2 از انزوا تا ادغام: نقش دیگری در بازیابی هویت سوژه ی اقلیت قومی در امضاء جمع کن اثر زیدی اسمیت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 45-73]

ح

  • حیات برهنه بررسی مفاهیم کمپ‌وندی و هومو ساکر در رمان در آشپزخانه نوشته مونیکا علی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 277-305]

  • حافظ- دگردیسی- ساقینامه- ترجمه دگردیسی در «باکوس» «پروتئوس» و «شاعرالشعرا» امرسون و رابطۀ آن با ساقی‌نامۀ حافظ [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 101-120]

  • حافظه جمعی و فردی چیدمان روایی-تصویری بومیان آمریکا در داستان‌سرایی لزلی مارمون سیلکو [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 140-163]

  • حروف ربط بررسی مقابله ای بند های موصولی در زبان روسی و فارسی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 165-185]

  • حروف ربط نقش پذیر بررسی مقابله ای بند های موصولی در زبان روسی و فارسی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 165-185]

  • حملۀ یازده سپتامبر ناسازگاری شناختی و جهش عظیم شناختی در رمانِ شنبه اثر ایان مک ایوان : بازسازی ترومای یازده سپتامبر [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 261-292]

خ

  • خشونت بین‌نژادی خشونت و نژادگرایی در رمان‌های یک بخشش، بهشت، و خدا به بچه کمک کند از منظر اسلاوی ژیژک [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 187-210]

  • خشونت سیستمی خشونت و نژادگرایی در رمان‌های یک بخشش، بهشت، و خدا به بچه کمک کند از منظر اسلاوی ژیژک [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 187-210]

  • خشونت سمبلیک خشونت و نژادگرایی در رمان‌های یک بخشش، بهشت، و خدا به بچه کمک کند از منظر اسلاوی ژیژک [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 187-210]

  • خشونت کنش‌گرانه و کنش‌پذیرانه خشونت و نژادگرایی در رمان‌های یک بخشش، بهشت، و خدا به بچه کمک کند از منظر اسلاوی ژیژک [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 187-210]

  • خشونت هستی‌شناسانه خشونت و نژادگرایی در رمان‌های یک بخشش، بهشت، و خدا به بچه کمک کند از منظر اسلاوی ژیژک [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 187-210]

  • خوش مشربی 8 از انزوا تا ادغام: نقش دیگری در بازیابی هویت سوژه ی اقلیت قومی در امضاء جمع کن اثر زیدی اسمیت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 45-73]

د

  • داستان سرایی چیدمان روایی-تصویری بومیان آمریکا در داستان‌سرایی لزلی مارمون سیلکو [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 140-163]

  • در آشپزخانه بررسی مفاهیم کمپ‌وندی و هومو ساکر در رمان در آشپزخانه نوشته مونیکا علی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 277-305]

  • دیگری 6 از انزوا تا ادغام: نقش دیگری در بازیابی هویت سوژه ی اقلیت قومی در امضاء جمع کن اثر زیدی اسمیت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 45-73]

  • دگردیسی بازخوانی مدرنیستی و پسامدرنیستی اسطوره‌های دگردیسی‌های اوید در رمان جهان آخر [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 93-115]

  • دو هویتی بررسی مفاهیم میان فرهنگی، ایدئولوژی، و دو هویتی در نمایشنامه های بهترین جذابیت زندگی و کشتی بردگان لیروی جونز( امیری باراکا) [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 221-246]

ذ

ر

  • رالف والدو امرسون دگردیسی در «باکوس» «پروتئوس» و «شاعرالشعرا» امرسون و رابطۀ آن با ساقی‌نامۀ حافظ [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 101-120]

  • راهکارهای آموزش محور بهره‌گیری از راهکارهای رویکرد ادبی به ‌منظور بالا‌بردن سطح مهارت‌های نوشتاری دانشجویان رشته زبان آلمانی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 15-43]

  • راوی غیر موثق ناسازگاری شناختی و جهش عظیم شناختی در رمانِ شنبه اثر ایان مک ایوان : بازسازی ترومای یازده سپتامبر [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 261-292]

  • رباعیات خیام تاریخچه ترجمه‌های رباعی‌های خیام به زبان آلمانی وبررسی معادل‌های صوری -زیبایی شناختی در ترجمه ادبی بر اساس مثال‌هایی از این ترجمه‌های [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 293-322]

  • رشته آموزش زبان آلمانی ارزیابی برنامه درسی رشته آموزش زبان آلمانی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 145-170]

  • رویکرد ادبی بهره‌گیری از راهکارهای رویکرد ادبی به ‌منظور بالا‌بردن سطح مهارت‌های نوشتاری دانشجویان رشته زبان آلمانی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 15-43]

ز

  • زبان آلمانی تاریخچه ترجمه‌های رباعی‌های خیام به زبان آلمانی وبررسی معادل‌های صوری -زیبایی شناختی در ترجمه ادبی بر اساس مثال‌هایی از این ترجمه‌های [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 293-322]

  • زبان روسی بررسی مقابله ای بند های موصولی در زبان روسی و فارسی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 165-185]

  • زبان فارسی بررسی مقابله ای بند های موصولی در زبان روسی و فارسی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 165-185]

ژ

  • ژئوپوئتیک جستجوی مکان و خویشتن؛ بررسی داستان گل‌های زوال پاتریک مودیانو از منظر ژئوپوئتیک [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 171-187]

س

  • سازوکارهای ایدئولوژیک حکومت نقدی افشاگرانه بر چشم‌چرانی اثر اشمائیل رید: نقش ایدئولوژیک یا رهایی‌بخش ادبیات [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 39-61]

  • سعید عقیقی تحلیل تطبیقی «حقوق و شخصیت زن» در داستان و فیلم‌نامۀ «شبهای روشن»، نوشتۀ داستایوفسکی و سعید عقیقی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 189-219]

ش

  • شناخت خود جستجوی مکان و خویشتن؛ بررسی داستان گل‌های زوال پاتریک مودیانو از منظر ژئوپوئتیک [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 171-187]

ع

  • عکس چیدمان روایی-تصویری بومیان آمریکا در داستان‌سرایی لزلی مارمون سیلکو [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 140-163]

غ

  • غزل چالش انتقال فرم و محتوا در ترجمۀ ادبیات غنایی با استناد به ترجمۀ یک غزل حافظ از فریدریش روکرت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 75-92]

ف

  • فانون نقدی افشاگرانه بر چشم‌چرانی اثر اشمائیل رید: نقش ایدئولوژیک یا رهایی‌بخش ادبیات [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 39-61]

  • فرم چالش انتقال فرم و محتوا در ترجمۀ ادبیات غنایی با استناد به ترجمۀ یک غزل حافظ از فریدریش روکرت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 75-92]

  • فرهیزش 3 از انزوا تا ادغام: نقش دیگری در بازیابی هویت سوژه ی اقلیت قومی در امضاء جمع کن اثر زیدی اسمیت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 45-73]

  • فرهنگ بومی تحلیل محتوای کتاب‌ درسی آموزش دستور زبان انگلیسی از منظر فرهنگ و جایگاه زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 121-144]

  • فرهنگ غیر بومی تحلیل محتوای کتاب‌ درسی آموزش دستور زبان انگلیسی از منظر فرهنگ و جایگاه زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 121-144]

  • فمینیسم تحلیل تطبیقی «حقوق و شخصیت زن» در داستان و فیلم‌نامۀ «شبهای روشن»، نوشتۀ داستایوفسکی و سعید عقیقی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 189-219]

  • فمینیسم سفید نقدی افشاگرانه بر چشم‌چرانی اثر اشمائیل رید: نقش ایدئولوژیک یا رهایی‌بخش ادبیات [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 39-61]

ق

  • قیاس چند جانبه یا درون زبانی تاریخچه ترجمه‌های رباعی‌های خیام به زبان آلمانی وبررسی معادل‌های صوری -زیبایی شناختی در ترجمه ادبی بر اساس مثال‌هایی از این ترجمه‌های [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 293-322]

  • قیاس یکجانبه یا بینازبانی ترجمه تاریخچه ترجمه‌های رباعی‌های خیام به زبان آلمانی وبررسی معادل‌های صوری -زیبایی شناختی در ترجمه ادبی بر اساس مثال‌هایی از این ترجمه‌های [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 293-322]

ک

  • کازموپسیس واکاوی مفهوم «کازموپسیس» با رویکرد پیرونیستی در رمان پایان راه اثر جان بارت [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 15-38]

  • کمپ بررسی مفاهیم کمپ‌وندی و هومو ساکر در رمان در آشپزخانه نوشته مونیکا علی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 277-305]

ل

  • لذت بردن از "مالکیت" خوانش تعامل مارسل و سوان با دیگری و جهان با تکیه بر نظام های میل و سلیقه اریک لاندوفسکی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 239-260]

  • لگونا پوئبلو چیدمان روایی-تصویری بومیان آمریکا در داستان‌سرایی لزلی مارمون سیلکو [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 140-163]

م

  • میان فرهنگی بررسی مفاهیم میان فرهنگی، ایدئولوژی، و دو هویتی در نمایشنامه های بهترین جذابیت زندگی و کشتی بردگان لیروی جونز( امیری باراکا) [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 221-246]

  • محتوا چالش انتقال فرم و محتوا در ترجمۀ ادبیات غنایی با استناد به ترجمۀ یک غزل حافظ از فریدریش روکرت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 75-92]

  • محورهای آموزشی ارزیابی برنامه درسی رشته آموزش زبان آلمانی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 145-170]

  • مدرن بازخوانی مدرنیستی و پسامدرنیستی اسطوره‌های دگردیسی‌های اوید در رمان جهان آخر [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 93-115]

  • مدل فرهنگی یواِن تحلیل محتوای کتاب‌ درسی آموزش دستور زبان انگلیسی از منظر فرهنگ و جایگاه زبان انگلیسی به عنوان زبان بین‌المللی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 121-144]

  • مستعمره بررسی مفاهیم میان فرهنگی، ایدئولوژی، و دو هویتی در نمایشنامه های بهترین جذابیت زندگی و کشتی بردگان لیروی جونز( امیری باراکا) [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 221-246]

  • مطلق گرایی قومی 7 از انزوا تا ادغام: نقش دیگری در بازیابی هویت سوژه ی اقلیت قومی در امضاء جمع کن اثر زیدی اسمیت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 45-73]

  • مقطع کارشناسی ارشد ارزیابی برنامه درسی رشته آموزش زبان آلمانی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 145-170]

  • مکان جستجوی مکان و خویشتن؛ بررسی داستان گل‌های زوال پاتریک مودیانو از منظر ژئوپوئتیک [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 171-187]

  • مهارت (بینا)فرهنگی بهره‌گیری از راهکارهای رویکرد ادبی به ‌منظور بالا‌بردن سطح مهارت‌های نوشتاری دانشجویان رشته زبان آلمانی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 15-43]

  • مهارت نوشتن بهره‌گیری از راهکارهای رویکرد ادبی به ‌منظور بالا‌بردن سطح مهارت‌های نوشتاری دانشجویان رشته زبان آلمانی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 15-43]

  • مونیکا علی بررسی مفاهیم کمپ‌وندی و هومو ساکر در رمان در آشپزخانه نوشته مونیکا علی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 277-305]

ن

  • ناسازگاری شناختی ناسازگاری شناختی و جهش عظیم شناختی در رمانِ شنبه اثر ایان مک ایوان : بازسازی ترومای یازده سپتامبر [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 261-292]

و

  • واحدهای درسی ارزیابی برنامه درسی رشته آموزش زبان آلمانی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 145-170]

  • واژگان کلیدی: آموزش زبان‌های خارجی بهره‌گیری از راهکارهای رویکرد ادبی به ‌منظور بالا‌بردن سطح مهارت‌های نوشتاری دانشجویان رشته زبان آلمانی [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 15-43]

  • واژه های کلیدی: تکلیف تمرینی تکلیف بله، اماچه نوع تکلیفی می تواند به بیشترین میزان پیشرفت و انگیزه منجر شود؟ [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 211-237]

  • وضعیت استثنایی بررسی مفاهیم کمپ‌وندی و هومو ساکر در رمان در آشپزخانه نوشته مونیکا علی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 277-305]

  • ویلیام شکسپیر آلوده‌انگاری، رویارویی با امرِ آلوده و تکوینِ هویتِ مردانه در نمایشنامه‌ی هملت از دیدگاه جولیا کریستوا [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 307-326]

ه

  • هویت واکاوی مفهوم «کازموپسیس» با رویکرد پیرونیستی در رمان پایان راه اثر جان بارت [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 15-38]

  • هویت از انزوا تا ادغام: نقش دیگری در بازیابی هویت سوژه ی اقلیت قومی در امضاء جمع کن اثر زیدی اسمیت [دوره 17، شماره 25، 1399، صفحه 45-73]

  • هومو ساکر بررسی مفاهیم کمپ‌وندی و هومو ساکر در رمان در آشپزخانه نوشته مونیکا علی [دوره 17، شماره 24، 1399، صفحه 277-305]